Eipä sitten todellaakaan jäänyt aikaa tehdä uutta blogia tai edes kirjoittaa vanhaan. Mutta voi että! Ensi sunnuntaina on ensi-ilta, mihin olen kröhömm.. avecina kutsuttu kun miehisempi osapuoli on ollut osallisena elokuvan valmistumisessa. Tämä on toinen ensi-ilta mihin olen kutsuttuna, ja vaikka kyseessä on oppilastyö on se sitten kuitenkin ensi-ilta mihin pitää vähän tälläytyä. Ostin hauskan tunikan jolla voin peittää pömpöttävän vatsani ja ajattelin sen alle pukea oikein ihoa nuolevaa ja superseksyä. Ties vaikka miespuolinen sitten lankeaisi syntiin, tuhoon ja turmioon ja tulisi luokseni yöksi. Minulla olisi maailman ihanimmat, sirot ja sulokkaat avokkaat, mutta niiden käyttö vaatisi kaikkea erityisjärjestelyä enkä ole varma onnistuuko se tulevan näytöspaikan aulassa. Kenkien vaihto ja vaatteiden säilytys siis. Viimeksi jokainen piti huolen ihan omastaan.

Mites. Pitäisikö minun nyt heittää pikkarit lavalle ja kiljua Mr. T!! kun tulee hänen vuoronsa mennä eteen. Kyseessä on kuitenkin musiikilliset ansiot, joten eikö silloin ole jokin "luovu nimettömistäsi"-hetki kyseessä? Ainakin minulla olisi ihan huiput mustapitsituhmeliinit varastossa, mutta luultavasti osuisin kuitenkin väärään henkilöön ja aiheuttaisin yleistä paheksuntaa. Taidan jättää ne ihan kiltisti jalkaani ja vain yllättää iloisesti joko pyykkikorin tai mr. T:n.