Nata haastoi minut hauskaan meemiin johon ehdin ehkä juuri ja juuri vastata ennen kuin täytyy lähteä töihin. :) Mukaan haastan Wiilean, Hennan ja Eiccan. Sekä jos joku tuntematon blogini lukija haluaa osallistua, niin pistää tuulemaan vaan.

Miten kauan tunsitte toisenne ennen kuin aloititte seurustelun?

Nelisen kuukautta.

Kuka pyysi ketä ulos?

Hän taisi pyytää minua ensin, mutta koska emmin niin tilanne meni ohi. Seuraavaksi rohkaistuin ja pyysin häntä itse. :)

Kuinka vanhoja olette?


Minä 29, hän 30.

Onko teillä yhteisiä lapsia?


Ei. Mutta olisi ihanaa jos meillä olisi jonain päivänä. Vaikka (terve) pieni poika. Nimi on jo päätetty. :)

Entä lemmikkejä?

Minulla on 2 kissaa.

Mikä tilanne on teille vaikein pariskuntana?


Kissojen sovittaminen mahdolliseen yhteiseen elämään.

Kävittekö samaa koulua?

Ei. Minä kävin kouluni yhdessä stadin pahimmista ghetoista, hän taas kaikkein hyvämaineisimmassa opinahjossa Granissa. No, onhan noissa molemmissa G-kirjain.

Oletteko kotoisin samasta kylästä?

Emme. Emme edes samasta kaupungista.

Kumpi on älykkäämpi?


Selkeästi hän. Myös testien mukaan. Mutta minä olen nokkelampi.
 
Kumman sisaruksia näette enemmän?

Olen tavannut hieman useammin hänen veljeään.

Kumpi on herkempi?

Hän. Välillä ihan häkellyn siitä.

Missä käytte yhdessä eniten syömässä ulkona?

Intialaisessa ja kiinalaisessa ravintolassa. :)
 
Mikä on kauimmaisin paikka, jonne olette yhdessä matkustaneet?
 
Ruotsi. :D
 
Kummalla on hullummat eksät?


Minulla. Ylivoimaisesti.

Kummalla on pahempi temperamentti?


Minulla. Poden tästä jatkuvasti tajuttoman huonoa omatuntoa ja olen kauhean onneton tiuskaistuani.

Kumpi laittaa ruoan?

Useammin hän. Entisenä kokkina mies taitaa aivan jumalaisen suussasulavat reseptit.

Kumpi on sosiaalisempi?

Ehdottomasti hän. Minä olen tällainen erakkorapumainen kuoressa kököttäjä.

Kumpi on siisteysintoilija?

Molemmat inhoavat yhtä paljon, mutta minä olen paaaljon sotkuisempi. Olen vähän kuin marsu. On kiva koota erillisiä kasoja heinää ja piilotella pieniä ruokakätköjä, mutta sitten ne unohtuvat kun löytyy kivempaa tekemistä.

Kumpi on itsepäisempi?

 
Minä. Vaikka olisinkin väärässä, niin asia täytyy ensin kääntää niin etten olisi välttämättä ollut väärässä ellei jokin asia olisi siihen pakottanut.

Kumpi vie suuremman osan sängystä?
 
HÄN!

Kumpi herää aikaisemmin?

Mies. Valitettavasti herään lähes aina samaan aikaan ja olen kärttyinen kun oma unentarpeeni jää vajavaiseksi.


Missä ensimmäiset treffinne olivat?

Erään sympaattisen baarin yläkerrassa. Olohuonemainen ja kiva piilomainen syvennys. Helsingin keskustassa.

Kummalla on suurempi perhe?


Saman verran perheenjäseniä.

Saatko usein kukkia?

En, enkä oikein haluakaan. Minusta on surullista katsella kun ne kuolevat. Aivan ihanaa jos hän niitä ostaa, mutta niihin liittyy aina sellainen haikeus.


Kumpi on mustasukkaisempi?

Valitettavasti se olen varmaan minä. Hän ei taida olla ikinä mustasukkainen.
 
Kuinka kauan kesti, ennen kuin suhteesta tuli vakava?


Tähän on olemassa kaksi näkökantaa jotka pidän yksityisasioinamme. Nata tosin tietää. :)

Kumpi syö enemmän?

Hän. Minä yritän laihduttaa.


Kumpi pesee pyykit?

Kumpikin omalla tahollaan antaa työn koneen tehtäväksi.
 

Kumpi on parempi tietokoneiden kanssa?

Varmaankin hän. Oma kärsivällisyyteni tuppaa loppumaan kesken.

 
Kuka ajaa autoa, kun olette yhdessä?

Hän. Minulla ei ole korttia laisinkaan.