niin teenpä sellaisen itse.

Tunnusta kymmenen asiaa itsestäsi joita et uskoisi läheisten ihmistenkään tietävän sinusta. Ainakaan kaikkien.

1. En osaa napsutella sormiani vaikka olen silloin tällöin yrittänyt harjoitella.

2. Kun sain ensimmäisen kissani, näin painajaista missä ensin kastelin vahingossa kissaparan, ja koska vanhempani olivat tulossa käymään yritin paniikissa kuivata mirriä mikrossa. Kissa muuttui ihan apaattiseksi ja sen naamakin painui toiselta puolen lyttyyn mikrossa ja oloni oli kauhea kun tajusin mitä olin tehnyt.

3. Olen koukussa viinirypäleisiin

4. Herkkuruokaa on säilykepäärynät (rainbow) lautasella ja päällä raejuustoa

5. Tulen hirveän kiukkuiseksi jos verensokerini laskee

6. Samoin olen aamuisin kuin pyrstöön ammuttu karhu ellen ole saanut kylliksi unta

7. En aina tajua ihan pelkistettyä taidetta. Jotkin esim. Outi Heiskasen upeat teokset menevät minulta ns. "ohi".

8. Olen niin kyllästynyt tiskaamiseen että toisinaan käytän kertakäyttömukia tai lautasta

9. Olen lihonut 6 kiloa viimeisimmän vuoden aikana

10. Argh, en voi uskoa että kirjoitin sen tähän, mutta aloitan salin lisäksi juoksuohjelman

Mukaan haastan Hennan, Natan, Henryn, Wiilean ja Tylsyyden. Noin alkajaisiksi. Miksikö? No siksi kun olen utelias ja mieltäni kutkuttavat kaikki pienet salaisuutenne. Kaikki mahdolliset saavat ilman muuta osallistua. Mitä enemmän tuhmia salaisuuksia, sen kivempi lukea.