10 tuntomerkkiä joista minut voisi tunnistaa! Hauska meemi jonka rosmosin Wiilealta.

1. Jos tulen kadulla vastaan olen a. kiireinen, b. eksynyt, c. täysin omissa maailmoissani. En yleensä kovin helposti kiinnitä huomiota siihen mitä ympärillä tapahtuu, koska päänsisäinen maailmani on niin paljon jännittävämpi.

2. Pukeudun joko tosi tylsän rähjäisesti, 50-luvun vaikutteiden ladysti tai hiirulaismaisesti.


3. Olen pieni ja pullea. Mahdollisesti housuistani sinkoaa nappi edellä kulkevan takaraivoon, sillä tällä hetkellä enemmän kuin pelkkä egoni pullistelee vaatteista ulos. Tosin pukeudun 90 % todennäköisyydella hameeseen em. syistä.

4. Minulla on yleensä aina Ankh kaulassa, muuten käytän joko muovisia koruja tai en koruja lainkaan. Oikea korvani ilmoittaa tiukasti olevansa allerginen jo ajatukselle korvakoruista, joten korvakoruja käytän harmikseni enää äärimmäisen harvoin.

5. Kuljen todennäköisesti sitä vaikeampikulkuista reittiä. Oli kyseessä kaupunki, metsä tai pystysuora kallio. Elämä on näin taas hieman jännittävämpää. Parhaiten viihdyn metsien vaikeakulkuisissa maastoissa.

6. Minulla on 1-3 kertaa viikossa olkapäälläni treenikassi joka kirkuu oranssein kirjaimin SATS.

7. Ääneni kuuluu ja kantaa, mutta yritän opetella puhumaan hiljaa ja sievästi.

8. Jos riisut minut nakuksi, näet vatsassani pari tatuoitua ruusua. Ja jossain siellä makkaroiden välissä on napalävistyskin.

9. Minulla on punaiset, olkapäiden alapuolelle ulottuvat hiukset ja hieman otsatukkaa.

10. Minulla on mustanruskeat silmälasit, joiden kehyksissä kiemurtelee hopeaornamenttia. Prada.